Wangi Falls

20 oktober 2013 - Litchfield National Park, Australië

Vandaag er niet alleen naar kijken maar ook doen.....zwemmen. Gisteren dachten wij dat de Wangi Falls sinds 2 weken nog gesloten waren i.v.m. een zoutwater krokodil die er was gezien, deze bleek eergisteren te zijn gevangen en gedood. Dus vanaf gisteren waren de Wangi Falls weer open. Wel een gek idee, want waar kwam die ene zoutwater krokodil dan vandaan. Rondom het water nabij de Wangi Falls waren wel opvallend veel rangers in de weer, dus helemaal gerust waren wij er niet op. Maar ja.......het is heet, de anderen zwemmen ook, dus wij ook maar.

IMG_5114IMG_5076IMG_5083IMG_5074IMG_5110IMG_5080

Wel zijn wij niet helemaal tot aan de watervallen geweest. Rondom het water grote mooie spinnen en een reptiel waarvan wij de naam niet weten.

IMG_5089IMG_5090IMG_5097DSC02221DSC02225IMG_5101IMG_5102DSC02222IMG_5087

Wij zijn hier lekker een uurtje of drie gebleven, daarna werd het drukker en is het fijne ervan af. Gauw terug naar onze Cabin, nog even getankt en boodschappen voor vanavond gedaan, de restaurants zijn op Zondag gesloten! Ook nog vleermuizen op de foto genomen, welke het zijn weten we ook niet? Iets met "vos" in de naam, wij zijn echter natuurbarbaren en kunnen deze vraag niet beantwoorden.

IMG_5099IMG_5100IMG_5112