Tot slot

1 december 2013 - Coromandel, Nieuw-Zeeland

Nu onze reis het einde nadert komt natuurlijk de vraag "zijn onze verwachtingen uitgekomen"
Hieronder in het kort onze conclusie:
Dat Nieuw Zeeland mooier is dan Australië en dat je dan ook Australië als eerste land moet doen vinden wij van niet. Wel vanwege het weer dat tijdens de zomer in Australië veel te heet is, maar qua ervaringen en natuur zijn Australië en Nieuw Zeeland totaal niet met elkaar te vergelijken. Dat is hetzelfde als appels met peren vergelijken. Australië is spannend, avontuurlijk en vaak loop je tegen het onverwachte aan, daarentegen is Nieuw Zeeland schoon, clean en voorspelbaar maar wel heel mooi. Het gekke is dat de periode dat wij in Australië verbleven als een gek is omgevlogen terwijl de periode in Nieuw Zeeland volgens ons gevoel veel langer duurde.
Wij hopen dat iedereen veel plezier heeft beleefd aan onze verhalen, wij willen graag ook iedereen bedanken die ons van commentaar heeft voorzien.

Wel is het jammer dat het niet iedereen is gelukt om "FollowColumbus" te installeren en daardoor onze verhalen niet konden volgen. Wanneer wij opnieuw op reis gaan dan zullen wij zeker kijken of er een andere reislog is die zowel on- als offline bewerkt kan worden en meer gebruiksvriendelijk is.

Astrid en Ruud