Vertrek van Batchelor naar het vliegveld in Darwin

21 oktober 2013 - Darwin International Airport, Australië

Vandaag vertrokken uit Litchfield.
De auto, onze Kluger, ingeleverd na er toch zo'n 2355 km. ermee gereden te hebben. Maar afstanden zijn hier enorm.

IMG_5115IMG_5116IMG_5117

Op het vliegveld kwamen we weer onze Travelessence groepje tegen. We hadden iets vertraging, maar gelukkig niet veel. Na een paar uur waren we geland iin Alice Springs. Samen met Tanja en Mischa een taxi genomen en naar Desert Palms Resort gegaan. Het huisje was perfect. Lekker groot, schoon, lekker bed en een mooi park met zwembad.

Daar het al laat was, zijn we met z'n allen wat gaan eten als afscheid, want Marijke/Jan en Hans/Sylvia zouden we niet meer zien. Al met al een heel gezellig etentje en toen snel naar bed, want de volgende ochtend zouden wij al om kwart voor zes opgehaald worden en zou het avontuur beginnen.

DSC02226                                DSC02227

DSC02228